Over VvE Wijzer

VvE Wijzer - het Portaal voor Verenigingen van Eigenaren - stelt zich ten doel een naslagwerk te zijn voor alles wat met Verenigingen van Eigenaren te maken heeft. Als (potentiële) eigenaar/lid of bestuurder vindt u op deze website veel bronnen van informatie.

Mijn VvE

Voor de klanten van Keijzer Administratie, de professionele VvE Beheerder uit Heiloo NH, kunnen de leden en bestuur inloggen in een persoonlijke omgeving waar de documenten van de VvE (bijvoorbeeld de splitsingsakte, de vergadernotulen en de jaarcijfers) zijn te raadplegen en downloaden.